Rabu, 12 Oktober 2016
definitie Benefit
Het woord Benefit is een algemene term die bepaalt alles wat goed of positief is voor de gever en de ontvanger , entindase als een voordeel alles vertegenwoordiger van het goede, cuestin omlijst een nut dat brengt positieve gevolgen die de situatie waarin de lotgevallen of problemen voordoen te overwinnen verbeteren . Een voordeel is verkregen op welke wijze en voor die nodig zijn om te identificeren het concept van toepassing op alle veld in especfico. De meest voorkomende zijn de econmicos en sociale , welke elementen die gunstig zijn in beide richtingen zijn ( voor de gever en de ontvanger ) produceren. Afkomstig uit het Latijnse " voordeel" is afgeleid van Benedictus, zegen , goed, dus het is duidelijk dat wat zijn positieve actie vertegenwoordigt en echt goed. Biedt een voordeel aan de ontvanger, geluk, rust, vrede en vreugde, omdat ze bereid zijn om de behoeften van degenen die wensen te voldoen. Op het gebied van economie en de marketing vonden we een gebruik trmino profiteren zeer veelzijdig de ene kant hebben we een constante productie van een advertentiesysteem met marketing tools die geanalyseerd de markt en de consumenten voortdurend, deze worden gecombineerd tot een voordeel voor bedrijf bepalen, maken het client trouw aan het merk zijn, deze strategieën vormen een positieve werk in een kwestie van de productie van materiaal voor de handel, die op zijn beurt genereert winst , werkgelegenheid, relaties en zakelijke groei . Aan de andere kant van de vergelijking we tegenkomen een consument op zoek oplossen van hun eigen problemen, en als er een product dat aan deze behoefte in de markt, omdat het gunstig is voor hem, daarnaast, product moet voldoen aan bepaalde verwachtingen, waaronder deze capaciteit in ieder stratum wordt overgenomen, want als het niet " Cmodo voor pocket" kon niet worden gekocht door alle, minder voordeel voor de maatschappij. Para bepalen wat zo gunstig is wat er gedaan wordt in de markt, nota elke reactie van de bevolking, zodat de controle positieve reacties wordt gehandhaafd, deze zal bepalen of het nodig is of niet om de strategie te wijzigen of het verbeteren van prijzen of product. Het voordeel is een relatieve positie, moet je in de aanwezigheid van concurrerende agenten actief te blijven proberen om de markt te betreden proberen om dezelfde groep klanten behouden. .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar