Kamis, 06 April 2017
Definitie van het bankwezen Marketing
De bancaire marketing is die de studie, planning, control en coördinatie tussen de verschillende diensten binnen de bank , alsmede de strategieën gericht huidige en potentiële markten, teneinde permanente voldoen en winstgevende behoeften van de klant. Deze klasse marketing wordt toegepast in het toepassingsgebied van de bank- met het doel van de verkoop van producten, van goederen of diensten verbruik . Financiële marketing is een praktijk die nog zeer recent in de bancaire omgeving; vandaag veel banken maken gebruik van een breed scala van marketing mechanismen om potentiële klanten aan te trekken en houden hun huidige klanten, ofrecindole een verscheidenheid van aantrekkelijke diensten en producten voor hen. Algunas van de kenmerken van de bank marketing zijn: het behoud van de permanente betrekkingen tussen de bank en haar klanten, de immateriële aard van financiële producten , diversiteit aan producten, het bestaan van toetredingsdrempels (formeel en informeel). Iedere bank moet voldoen aan bepaalde strategieën markt die leiden tot succes, sommige van hen zijn: reclame, public relations , bevordering van de verkoop (gedefinieerd als het aanbieden van prikkels op korte termijn, bijvoorbeeld als je koopt met de kaart x blijven kortingen van 15 verdienen tot 20%). Merchandising is een andere tactiek die is gekoppeld aan communicatieve acties die worden uitgevoerd in het kantoor bank . Financial activiteit vandaag de dag is in een markt gedomineerd door de voortdurende veranderingen ( mondialisering van de markten , technologie, niveau economisch, cultureel) een sterk concurrerende en veranderende omgeving. Gezien dit scenario, de klanten steeds meer bereid zijn, steeds een deel sleutel , waar de verschillende marketing strategieën zijn geconcentreerd, voor de bevrediging van hun behoeften. .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar