Selasa, 25 April 2017

Definitie van Industrial Marketing


Industriële marketing is een klasse marketing gekenmerkt door de aard van de markt en het product waarop zij de fundamentele marketing principes toepassen omdat zijn veld is de industrie industrie, moet marktstrategieën gericht zijn op hoogtepunt technieken prestaties van het product in verhouding tot de prijs van verkoop .

Deze vorm van marketing ontstaat als gevolg van de globalisering , waar de markt specialisatie is een trend steeds duidelijker in de hele wereld. De complexiteit van de technologieën en de ontwikkeling wetenschapper heeft elke dag creëerde meer gesegmenteerd en gespecialiseerde industriële sector, dat is de reden waarom de industriële marketing komt in reactie op de behoeften van de markt gespecialiseerde industriële producten.

A voortzetting, een aantal van de functies die de industriële marketing van consumentenmarketing onderscheiden:

Zijn kleine aantal klanten, betekent dat industriële producten zijn bestemd voor een zeer kleine industrie , in vergelijking met de verbruik.

biedt hem belangrijkste klant verwijst naar de markt is zo beperkt en consumenten zijn ervaren professionals, meestal een beetje meer eisen; zijn meestal mensen met een economische macht en een grote beheersing van de onderhandelingen.

tussenproducten, betekent dit dat de industriële producten worden halffabricaten , dat is gevonden in het midden van de waardeketen .

verkoop van industriële producten is een vorm van marketing communicatie, waarvan de functie is gedetailleerde informatie over het product bieden, op deze manier, het wordt gebruikt door marketeers strategieën zijn: de publicatie van technici catalogi product, deelname aan beurzen, het verzenden van reclame propaganda op productnieuws. Uitnodigingen voor evenementen (technieken congressen, beurzen waar het bedrijf betrokken, enz.. )

Op het moment van het aanbod en de verkoop van industriële producten, moeten de verantwoordelijken alle nodige technische documentatie (handleidingen, operationele brochures, enz. Hebben. ), Naast het hebben van een technische woordenschat van alle voorwaarden en procedures, zodat de klant heeft een visie meer uitgebreide productlijn. Let altijd op de vier P (prijs, product, plaats , promotie), hoewel anders gebruikt om consumentenmarketing.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar