Minggu, 30 April 2017
Definitie van International Marketing
Internationale marketing, zijn alle toegepast in andere culturen strategieën, het doel is om de ongelijkheid van de omgevingen waarin bedrijven bewegen door de verschillende internationale gebieden, gericht globalisering strategieën publiceren producten op de internationale markten. Op dit moment, bedrijven ontwerpen ze verschillende structuren om te in de internationale markten , betekent dit internationale marketing strategieën. Wanneer een bedrijf wil zich internationaal te positioneren en contrasteert de werkzaamheden uit te voeren aan de basis van de activiteiten, die moeten worden uitgevoerd in een andere context, vinden dat de factoren van het succes hen niet SERN, de smaak en voorkeuren van individuen kunnen verschillen qua merk van , de niveau van de consumptie en de mechanismen die worden gebruikt om consumenten te bereiken moet een speciale functie hebben. Dat is de reden waarom het bedrijf willen internationaliseren moet rekening houden met de kenmerken van de markten waarmee zij worden geconfronteerd om een nieuwe consument juiste manier te bereiken, ongeacht wat punt is geogrfico. Estos zijn enkele van de factoren die marketeers moet overwegen bij het zoeken naar nieuwe commerciële horizonten: cultuur, verschillen in culturele achtergronden kunnen problemen van internationale marketing te genereren, is het noodzakelijk om de douane te begrijpen, gewoonten en voorkeuren van de samenleving om te zorgen zo voor succes in de overzeese markt. Handelsbeperkingen, is het belangrijk om bewust te zijn van de wettelijke beperkingen en de toepassing van de fiscale bedrijven in verschillende landen. controleert monetaire en financiële stabiliteit een sleutelelement bij het investeren in een land het buitenland is om te weten van tevoren uw risico monetaire en financiële kwetsbaarheid van hetzelfde. het politieke risico; is het belangrijk om de acties van de overheid in een land te leren kennen, op deze manier zal dit alles verandering in de regels of de toepassing daarvan, die moeten kunnen komen om het bedrijf te schaden. is het belangrijk te weten dat noemen als je wilt op de internationale markt te betreden, is het noodzakelijk om alle nodige informatie te verzamelen, met de bezwaar om de best mogelijke kennis om te proberen om met succes de internationale markten aan te boren hebben ; Het is waar dat alle brengt risico's, maar om een succes te zijn, de winst SERN hoger. .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar