Selasa, 20 Juni 2017

Definitie van Onderwijs


De didactiek is een pedagogisch instrument gelijktijdig toegepast met andere lesmethoden om maximale desempeo verzekeren in het proces. De didactiek is nuttig voor docenten in studies sinds voortdurende interactie tussen studenten en docent smeedt een band van kennis en leren stromen naar beide zijden.

De didactiek laat de groep studie en haar leider uit te voeren verschillende strategieën van het onderwijs, de reeds gebruikte compendium van boeken die niet volledig instaan ​​voor de absorptie van kennis aan te vullen, het in praktijk brengen van interactieve activiteiten met de nodige student de bijbehorende aspecten van het dagelijks leven en het onderwerp in de studie.

Se heeft ontdekt dat het gebruik van didactiek om opnieuw te leren de meest interessante klassen maar saai informatie en ontvangers estn bereid om meer informatie te ontvangen. Dit is te wijten aan de integratie van games, entertainment en debat in het onderwijscurriculum. Alle leden van de studiegroep maak een staak, wijden termen van samenwerking en bijstand. De didactiek is sociaal pedagogische methode meer .

De didactiek, en de hele groep van de pedagogische methodes nu gegeven in gebruik onderwijs hebben een evolutie in het systeem geweest, het breken van de basisprincipes van het onderwijs (Professor - Student - Boeken - examens) op te geven manier om een ​​nieuwe manier van leven, meer eenvoudig te begrijpen, met meer hulp en meer kans om een ​​kleinigheid te begrijpen.

Direct contact van de mensen die het onderwerp, de leraar en zijn eigen opvattingen te bestuderen is de sleutel tot het huidige onderwijs, dankzij de pedaggia en dit is bereikt didactiek. Op dit moment vinden we drie grote exponenten van verwijzing : de normatieve model (het zich richt op de inhoud), incitativo (focus op de student) en ruwe (gericht op de bouw van de kennis van de student ). Deze drie modellen verschansen de inhoud, maar op zijn beurt vormen een sterke empirische basis in de almno, om hem te helpen zich te verdedigen in situaties waarin de opgedane kennis zal dienen om steeds vooruit te komen.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar