Kamis, 29 Juni 2017

Definitie van Passief Games


Schulden zijn die waarbij één of meer personen die zich bezighouden met activiteiten die niet de fysieke handeling behelzen, zijn wedstrijden van observatie, gezelschapsspelen, borden, kaarten, provincies, schrijven of lezen, te monteren als puzzel , zij zijn degenen waarbij het intellect, verbeelding zijn het belangrijkste element.

Als actieve games, hoewel niet met schulden fysieke actie, hebben voordelen waarbij het versterken van de concentratie, de aandacht, geheugen, op korte, middellange en lange termijn, het verhogen van het redelijke denken en analytische. De verbeelding is een belangrijk onderdeel, omdat het helpt bij het verhogen creativiteit, het verhogen van de mogelijkheid om in verband met de mensen in hun omgeving, het verbeteren van de directe taal, elke dag, elke dag tussen de s. Verplichtingen games als al gezegd kan zo individueel worden gemaakt en in groepen en kan op elk moment gespeeld worden en waar dan ook, is slechts één ruimte die nodig is op een tafel of niet een georganiseerde kamer, ook kunnen worden afgespeeld open lucht.

Los passieve spellen s zijn activiteiten veroorzaken veel plezier en leren maar met een minimale investering van fysieke energie, zoals het lezen, de televisie en de moderne elektronische apparatuur interactieve, onder andere, het produceren van een aangename ontlading plezier zonder zweten veel .

Onder de variëteit van passieve spellen estn die ldicos games die het leren lezen en schrijven helpen de tabel als de kaarten in diverse presentaties blackjack worden genoemd, de ludo is een spel goed bekend is dat u helpt leren tellen en het passeren van kleuren, zoals deelname aan de beurt is ideaal voor kinderen van drie tot vijf jaar spel, ook vos en de kip die is te leren hoe om te spelen strategieën stappen om niet te verliezen vele stukjes en doe de pen om kippen te bereiken en het spel winnen, gissen spellen en herinneringen, zoals verhalen, knutselen en spelletjes uit een reeks van verscheidenheid aan games.

games in het algemeen worden beschouwd als een belangrijk deel van de groei en ontwikkeling van kind en adolescent , want afgezien van de voordelen van het leren te krijgen en kennis te vergemakkelijken interactie met anderen, toont het spel in veel gevallen zijn verlangens, ervaringen, angsten en plezierige ervaringen, met spelletjes kunnen worden gecorrigeerd gewoonten en ze te vervangen door anderen, waardoor ze groeien meer vertrouwen in zichzelf het vergroten van hun zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar