Rabu, 25 Januari 2017

Definitie van de Bijbel


Volgens zijn Etymology , Bijbel betekent gewoon " Book " een compendium van ideeën, verhalen , illustraties en concepten als volwaardig onderwerp, het aanpakken van elk aspect dat de virtuele en de echte wordt geacht, wordt uitgelegd echter uiting aan geloof in de wereld van religieuze culturen deze term hebben genomen om het boek van de heilige geschriften die de verhalen waarin volgelingen geloven dat ten grondslag ligt aan adherrselo. De Bijbel is dan voor de christendom en religies van dit derivaat, de resea van de ervaring van Jezus en het ontstaan ​​van de mensheid, daden die werden gedaan door de apostelen.

In katholicisme , binnen de cultuur religieuze krachtigste in Amerika en Europa, de bijbel heeft een verdeling op basis van wie het geschreven heeft, maar het is in feite gebaseerd op de oude en het Nieuwe Testament , verteert boeken dat alle opleidingen en geesten wonderen verricht door Jezus van Nazareth, zijn leven, lijden, dood en verrijzenis, andere religies zoals de islam , beleden door moslims, is de Corn het boek, dat fungeert als verhaald bijbel om de religie ze volgen, in de l woord gemerkt tot de mannen van het land van Al , die door de profeet Mohammed , prediken de voorschriften van deze islamitische bijbel.

Fuentes over de hele wereld op het gebied van de geschiedenis blijkt dat de christelijke bijbel is gewijzigd om het gemak, dit opent een pluralistisch debat waarin de kerk wordt ondervraagd voor zijn gelovigen, de dem culturen echter, ondanks hun mislukkingen te houden vertrouwen in zijn geschriften, omdat ze meer sterke religies, waar bewustzijn is meer schoon, echter, de katholieke kerk heeft veel fouten begaan in de samenleving die zeer zwak aangeeft. In mijn persoonlijke mening, ik geloof dat de Bijbel is niets meer dan een reeks van verhalen en legendes geschreven door de profeten met Gods hulp om de mensheid moraliteit en liefde voor het prjimo moeten doorstaan ​​in begrijpen generaties ongeacht oorlogen of gebrek aan liefde in de wereld, moet je geloven dat er een goddelijk en heilig God, die ons beschermt.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar