Rabu, 15 Maret 2017

Definitie van Filosofie van Onderwijs


De filosofie van onderwijs wordt gekenmerkt door de tak van filosofie die zich bezighoudt met de reflectie op onderwijsprocessen ervaren door de mens, het onderwijs, de systematisering op werkvormen toegepast in de klas en andere kwesties in verband met pedagoog . De belangrijkste ruimte is om de relatie tussen het verschijnsel en hoe educatieve invloed op het functioneren van de maatschappij begrijpen.

Een van de grote onbekenden van de filosofie van onderwijs , is de besluiteloosheid tussen onderwijs als overdracht van kennis tegenhanger van onderwijs dergelijke kritiek, om te werken als een stimulans en uitdaging het vermogen van leren met de student . Zoals bekend is, en wat het betekent om te weten, zijn ook thema's aangepakt en problematiseren nog meer de filosofie van het onderwijs. Een van de intervenors filosofen, in de conceptualisering van de filosofische techniek te volgen in het onderwijs scope is Plato .

Platn in een van zijn geschriften staat dat, geclassificeerd als het basisonderwijs moet worden beperkt tot de klasse of verzorgers door leraren gespecialiseerde tot de leeftijd van 18 jaar wordt bereikt, gevolgd door twee jaar van de verplichte militaire training vooral bij mannen en dan hoger onderwijs voor personen die academisch zijn gekwalificeerd. Nu als het basisonderwijs de ziel te reageren op prikkels uit de omgeving milieu vormt, hoger onderwijs hielp de ziel van de mens op zoek naar de waarheid illustreren. In het tijdperk van Plato, zowel kinderen als meisjes kregen dezelfde soort onderwijs, de instructie elementally bestond in het beheren van muziek, zet de praktijkoefening, dit met het uiteindelijke doel van trein en meng zachte kwaliteiten en sterk in mensen en het creëren van een totaal harmonieus persoon.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar