Kamis, 30 Maret 2017

Definitie van God


Het is het begin van een hele, de maker het universum, de opperste, superior, die alomtegenwoordig is overal alwetende die alles weet, almachtig heeft de macht . Een god die niet natuurlijk voor hun geestelijke eigenschappen en macht. Hij wordt beschreven als alle macht, met een oneindige liefde, maar het is ook laaiend vuur, dat geschenk verteert alle lof. Het woord van het Latijnse Deus God is een eeuwig bestaan ​​zonder begin of einde, het is gewoon, het is goddelijke , de perfecte is de perfecte aanwezigheid van de kapitein.

Een God is vertegenwoordigd in een verscheidenheid van goden die de kleine geëvolueerd afhankelijk de religie die volgen, allemaal anders ziet het, boeddhisme, christendom, islam in durven, de Romeinen, Egyptenaren tot mythologieën Griekse met hun goden, olympische , praten over een verscheidenheid van goden of de voorstelling van God in elk, in het kader van de beslissing die tom om te verwijzen naar het geloof in hun God volgens zijn stam of natie. God is één in veel voor sommigen, wisselende zijn naam de godsdienst of overtuiging die Hem aanbidden, zoals bijvoorbeeld in de sjamanisme noemen Achamn in islmico mensen vertelden Al die eigenlijk het is een beslissing van het woord God als zij zeggen niet een ander zijn, maar op zijn beurt te geven 99 andere heilige namen staat bekend als de mooiste namen, die buitenwelfvlakken van Corn en Suna waren. Ook bekend als Jehova of Jahweh in de godsdienst Juda noemde het zoals in sommige gevallen vervangen door de Hebreeuwse naam voor Lord in zegel van respect en als een hiërarchie en gehoorzaamheid sumisin. Zijn attributen zijn zeer in overvloed zoals ik alles wat in de hemelen en de land , l als de allerhoogste God is beperkt in alles vertegenwoordigt, is het oneindig in ruimte en tijd dat is dat is waar het is en de duur eindigt niet jam, het is gratis, met kracht en wijsheid, want hun kennis is uniek en perfect
hun propsitos nooit verkeerd te maken, te bereiken hoeft alleen maar de heerszuchtige wens het hart te verlaten door middel van het gebed.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar