Rabu, 29 Maret 2017

Definitie van Global Marketing


De wereldwijde marketing ontstaat als internationale bedrijven rekening houden met de idee van het gebruik van de mogelijkheden die worden geboden door het gebruik van schaalvoordelen door het creëren van marketing strategieën wereldwijd. Bij de verkoop van activiteiten richt op het algemene niveau , zal de wereld segmenteren als een grote markt delen consumenten met vergelijkbare behoeften.

De strategieën die worden gebruikt in deze klasse marketing, diseadas voor een product of dienst binnen een enkele wereldwijde markt, die veel markten of simultane wijze omvat passeert. De uitdaging van bedrijf is om ervoor te zorgen dat hun strategieën succesvol zijn in alle markten waar van toepassing. Kortom, de wereldwijde marketing is het laatste stuk in de ontwikkeling van internationale marketing .

Una bedrijf heeft verschillende opties wanneer willen de wereldmarkt betreden, opties, variërend van eenvoudige export van haar producten aan werk gezamenlijk een weg door samenwerkingsverbanden met buitenlandse bedrijven , stelt je in staat macht draaien hun eigen operaties in het buitenland.

Voordat u een commercialisering op een wereldwijde schaal, moeten bedrijven zich de volgende vragen stellen: Dnde moet gebeuren? Quines zijn hun wereldwijde concurrenten en wat zijn hun strategieën? Wat strategische allianties moeten worden gelegd met andere multinationale ondernemingen?, Naast het, moet de beperkingen die bestaan ​​in elk land te leren kennen , bijvoorbeeld in het tarief gebied en change control .

Het grootste voordeel van de wereldwijde marketing is dat het kan het bedrijf de schaalgrootte te benutten . Wanneer hetzelfde product wereldwijd op de markt, kunt u de grondstof in grote hoeveelheden te kopen, bespaart het bedrijf een aanzienlijke hoeveelheid geld jaarlijkse .

Een van de voordelen is dat strategieën die van toepassing zijn in deze handel mogelijk niet in alle markten, dit te wijten aan de smaak en voorkeuren van de consumenten. De verkochte producten kan populair worden in een land, maar niet in andere . Beslis over welk land het product meer populair zal zijn kan een probleem zijn, en kan leiden tot aanzienlijke verliezen econmicas.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar