Senin, 27 Maret 2017

Definitie van Geolocation


De geolocalizacin is het proces dat verantwoordelijk is voor het bepalen van de positie van iets in het bijzonder op de begane ; met andere woorden, betrekking op de positionering geolocalizacin inzake de lokalisatie van een voorwerp hetzij levend of dood, van een vector of bijzondere gepresenteerd in een bepaalde coördinatensystemen en nulpunten. Dit proces wordt in het algemeen uitgevoerd in geografische informatiesystemen . Dan kunnen we zeggen dat de geolocalizacin specifiek verantwoordelijk voor het lokaliseren van een persoon, bedrijf, gebeurtenis, stad , mensen etc te verkrijgen. geogrfico in een exact punt dat wordt bepaald door bepaalde coördinaten, meestal van satellieten, maar ook opmerkelijk die afkomstig zijn van andere apparaten zoals mobiele.

Geolocalizacin is een term die nu is begonnen om meer booming zijn, aangezien het sinds medio 2009 is gebruikt, om te verwijzen naar de bovenstaande. Verschillende instrumenten die worden gebruikt voor het geolocalizacin zijn Foursquare, Facebook Places, Twitter Places, Latitude Google, Waze, etc . Dat wil zeggen dat zijn de meest comnes markt; en nu dankzij smartphones kunnen deze programma's of applicaties van onze telefoons gebruiken om om geolocalizarnos of iets of iemand geotag in het bijzonder, naast deze aanvullende informatie kunt vinden over bezienswaardigheden, zoals foto's, video's, adres, telefoons, reserveringen, recensies etc..

Dit proces van het toevoegen van extra informatie of geoposicionar deze informatie volgens de coördinaten van het belang van de gebruiker wordt genoemd geotagging geotag of het equivalent daarvan in het Castiliaans is geotagging, en dit dient als georreferenciacin. Meestal is dit informatie heten coördineert de lengte- en breedtegraad waar het bestand is gemaakt, maar kan ook hoogte, straatnaam of plaats, etc
postcode .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar