Sabtu, 18 November 2017

Presenteren definition


De woord porcin komt van het Latijnse porto , portinis afgeleid van het aandeel en niet het tegenovergestelde die relatie van correspondentie en saldo of symmetrie tussen de verschillende componenten die met elkaar verbonden zijn maakt s, door de grootte en de kwaliteit , dus in dit geval kunnen we zeggen dat de porcin laat vermelden stuk of een stuk dat wordt gescheiden van een hele. Voorbeeld zal mij een fluitje van een cent te geven, dan kunt u, een groot varkensbedrijf dat werknemers niet het minimumloon waarin wordt gewezen op de regels te krijgen. De baas vertelde me om een ​​ moment van de dag te wijden aan leren om een ​​nieuw systeem te gebruiken.

is de meest voorkomende van het idee dat deze die gerelateerd is aan voedsel, deze delen zijn de porties uitgeoefend in een zilveren wanneer mensen gaan als bijvoorbeeld je kunt zeggen Gisteren drie me eten com fluitje van een cent , wat ik leuk vind aan deze kamer is dat de porties zijn rijke , voedingsdeskundige adviseerde mij om de grootte van de porties

La porcin de som of maandelijkse betaling die verwijst naar een mogelijk te beperken vaste en proportioneel onderdeel van iets dat meer gebruikt dan alles aan de hoeveelheid geld die je tintje aan mensen noemen onder een bepaalde reparticin. De porcin van de gemaakte winsten van elk van de leden van de coöperatie die plicht hetzelfde zijn voor elk van hun werknemers of werknemers zal een deel in toenemende mate ontvangt begunstigden dames .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar