Kamis, 23 November 2017

Takken definitie van het onderwijs


De onderwijs wordt gedefinieerd als het proces waarin een groep van individuen worden uitgezonden kennis over bepaalde onderwerpen en kan worden geleid door een leider die juist het onderwerp in discussie kent. Vandaag de dag is het onderwijs diep geworteld in de school ; echter kan sta overal worden gekocht, een feit dat de meeste mensen op de planeet kent, maar negeert. Op dezelfde manier wordt het beschouwd als een van de meest menselijke activiteiten oud, zag hij het licht toen de primitieve mannen begonnen te communiceren door u, het verzenden van wat senting rond.

Schrijven en lezen zijn de fundamentals meest elementaire van het onderwijs, tratndose, net als de analyse van gereedschappen met een zeer belangrijk voor de normale ontwikkeling van een persoon, waardoor communicatie, samen met speech, de wijsheid van een ietwat. Overwegende dat de takken van het onderwijs zijn, in principe, de divisies die gezichten, die stas sta: initiële onderwijs, dat zich vooral richt op het onderwijs aan kinderen jonger dan 5 jaar; bsica basisonderwijs, sta worden gericht op kinderen vanaf 6 jaar tot ongeveer 13 jaar; de secundair onderwijs bsica , die tot doel heeft vormen de jongens tussen de 14 en 17 jaar.
De
Ook zijn er andere branches, zoals de psycho-educatie, die verantwoordelijk is voor het begeleiden van kinderen en jongeren, in termen van problemen van het dagelijks leven; speciaal onderwijs, ondertussen, behandelt kinderen die FYSIEKE voorwaarden of mentale especficas ; het kunstonderwijs is verantwoordelijk voor de opleiding van de gemeenschap met diverse culturele data ndoles ; de lichamelijke opvoeding is gericht lichaamsoefening. Er zijn verschillende onderwijsvormen, maar de bovenstaande zijn de belangrijkste of meest opmerkelijke.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar