Sabtu, 25 November 2017

tiebreakers


Het is alles wat activiteit van recreatie die door de mens om plezier te hebben en te genieten van wordt uitgevoerd, in aanvulling op deze, in de afgelopen tijd de games zijn gebruikt als gereedschappen onderwijs in scholen, want op deze manier wordt de student aangemoedigd om te leren nemen op hetzelfde moment plezier.

genot toevoeging van deze kan genereren bij mensen die ze lopen, en ook helpen bij het stimuleren van de ontwikkeling van de geestelijke vermogens , in het geval van de games die vindingrijkheid vereisen. De fysieke oefening is ook een andere bijdrage door vooral games in games die het gebruik van het lichaam, die het individu helpt om meer niveau weerstand ten aanzien van fysieke activiteiten hebben vereisen genoemd.

Para dat deze worden voldaan op een efficiënte en ordelijke manier is het noodzakelijk dat er een aantal regels , die moeten worden nageleefd door de deelnemers voor een goede ontwikkeling van het spel, omdat de schending van een van hen te betrekken de sanctie van overtreder in dergelijke regels parameters die bepaalde persoon of een team zou moeten krijgen om het doel van het winnen te bereiken en in plaats daarvan, die krijgt niet te worden bepaald of de verliezer verliezers.

In de wereld bestaat er een hoop spellen modaliteiten , die afwijken van s door de methode en de instrumenten die worden gebruikt voor een goede ontwikkeling, maar het belangrijkste doel blijft hetzelfde, de amuse degenen die ze beoefenen, tussen de belangrijkste soorten bekend zijn, kunnen de volgende worden genoemd:

spellen : actieve games zijn die waarin twee of meer delen tijd interactie s fysiek, mentaal en gespierd, wat betekent dat is geconjugeerd de geest met zijn gespierde omgeving die een probleemloze werking van wat is de meest accurate en complexe machine gemaakt door de natuur zoals het is het menselijk lichaam.

Games verplichtingen zijn die spel waar de fysieke handeling is niet nodig, waarbij één of meer personen die zich bezighouden met activiteiten in voorkomend geval vermeerderd met de redenering en creativiteit die brute kracht, deze games in hun meerderheid van de waarneming , tafelspelen, borden, kaarten, provincies, schrijven of lezen, samen te stellen, zoals puzzels, zijn die waar intellect en verbeelding zijn het belangrijkste element.

Coöperatieve spellen : deze spelwijze is de som van alle prestaties die een team met elkaar gemeen hebben om een ​​bepaald doel te bereiken , zoals het bereiken van elk van de leden, omdat de prestatie en lid succes is het succes en prestatie van het hele team, dat wil zeggen; deelnemers die niet concurreren componeren s, maar vertrouwen of ze winnen of verliezen doe het als een groep of team.

competitieve spellen zijn die waar meerdere mensen individueel deel te nemen en waarvan het doel is om een ​​bepaald doel te bereiken of te bereiken in deze spellen persoonlijke en individuele doel prevaleert boven het collectieve , het meten van de inspanning en vaardigheden tussen concurrenten, de doelstellingen en de resultaten van de deelnemers dem het is volstrekt uitgesloten, omdat het doel is om succes met het falen van anderen te bereiken.

spelen : degenen die graag hun naam al impliceert, worden gespeeld op een bord of een vlakke ondergrond; Meestal meestal deze uitvoering het gebruik van cijfers of penningen boven de boord brengen, zullen dezelfde regels afhankelijk van het type spel kan deelnemen aan één of meer personen; een aantal van de games vereisen het gebruik van mentale vaardigheden of logische redenering , terwijl anderen zijn gebaseerd op toeval.

Traditional Games zijn die spellen caractersticos bepaalde regio of pas , meestal deze worden uitgevoerd zonder de noodzaak om speelgoed te gebruiken of een soort technologie uitgevoerd, hoeft u alleen maar om je lichaam te gebruiken of gereedschappen die gemakkelijk kunnen worden verkregen uit de natuur (stenen, takken, aarde , bloemen, enz.. ) Huishoudelijke chemicaliën ook voorwerpen zoals knopen, draden, koorden, tafels, enz. Gebruiken.

Populaire games : deze games worden doorgegeven van generatie op generatie en zijn onderdeel van de cultuur van de volken of bevolkingsgroepen waar ze gemaakt zijn, zijn ze meestal op de behoeften en ervaringen van deze locaties en zelfs helpen opleiden nieuwe generaties. Normaal zijn espontneos, creatief en motiverend spelletjes .

kaartspellen : deze spelwijze wordt gekenmerkt door gebruik letters gemaakt met karton die zijn versierd of bedrukt met verschillende ontwerpen, vormen, nummers en kleuren, is de verwachting dat deze kaarten zijn gemaakt door de oude beschavingen om te worden gebruikt voor waarzeggerij , want in de loop van de eeuwen hebben plaatsgemaakt voor een oneindig aantal games waar de belangrijkste instrumenten zijn de kaarten.

Games : Dit zijn die soorten elektronische spelletjes die betrokken zijn één of meer van die interageren met elkaar, dat wil zeggen, het is geen interactieve digitale spel en waarvan het voornaamste doel is om te entertainen voor een periode van lange tijd, u aan een montage-interface, zoals computers, game consoles, draagbare consoles of de recreatieve machines.

RPG Games : zijn algemeen bekend als spelen van de simulatie, worden beschouwd als een ervaring met hulpmiddelen creatieve ontwikkeling en vaardigheid , met een groot aantal ondersteunende materialen, het stimuleren van socialisatie onder verschillende mensen, verschillend geslacht en leeftijden, als actief leren. Aangezien een bijdrage op proef en fout mag je leren experiëntieel.

spellen vertegenwoordigen een belangrijke rol in het leven van ieder mens deels vanwege ongeacht religie, ras of cultuur zeker is betrokken geweest bij een aantal van deze activiteiten, waardoor de verschillende gebieden van de ontwikkeling kind te stimuleren of nia die handelt binnen het spel, fysiek helpt de goede coördinatie van de verschillende delen van het lichaam, helpt ook uitstrekken motorische vaardigheden en ontdek nieuwe sensaties, intellectueel redenerend vermogen wordt gestimuleerd, stimuleert de verbeelding en de creativiteit, kan ook de ontwikkeling van sterk taal in de sociale reikwijdte leert het kind te houden aan een aantal regels al opgelegd, ontwikkelt verantwoordelijkheid en naast self-bevordering van participatie en samenwerking met anderen, door tot slot helpt het om zich vrij te uiten en laat de spanning, kan ook het gevoel van eigenwaarde en persoonlijkheidsontwikkeling verhogen.

Hoewel de games zijn meestal verschillende activiteiten van de kinderen op bepaalde tijden volwassenen kunnen partcipes hen, waardoor de stress die genereert het geeft geeft vrijgeven.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar