Sabtu, 24 Desember 2016

Definitie van Bestuur


De Management is de wetenschap die de meest efficiënte manier om zaken in de richting van eerder gestelde doelen te rijden leert, management is een sociaal, holistic, intuïtief proces, dat altijd wordt aangepast naar de kwaliteit , goed bestuur resource en overeenkomsten. Beheer legt de verantwoordelijkheid voor het plannen van , regelen en uitvoeren van de activiteiten van een bedrijf , het bedrijfsleven, de handel of instelling die een bedreiging vormt voor hun winsten in de financiële, commerciële of administratieve activiteiten op hun schouders. Management is de kunst of techniek van lood en inspireren anderen gebaseerd op een diep en helder inzicht in de menselijke natuur

beheer telt mechanismen en studies die de richting van een sociaal organisme te stellen en genereert effectiviteit om zijn doelen te bereiken , met de belangrijkste fundamenten van de especfica en systematische coördinatie van alle leden en werknemers die belast zijn met manager. De manager is degene die verantwoordelijk is voor de controle en de regels van co-existentie vast te stellen en te werken een groep van mensen die werken in het kader van hun orders met het oog op het vervullen van verschillende taken. Voor werknemers; management is synoniem gebruiken macht over hun werkzame leven .

Existen 3 types van de directie: asset management De , dat is het runnen van een hiërarchische structuur waarin het bedrijf dueos zijn verantwoordelijk voor het direct beheren van uw bedrijf, persoonlijk de verdediging van zijn erfenis. Het beleid beheer , waarin een groep mensen die een kabinet te vormen helpen een president van een land of plaats beheren . En tot slot, beheersdoelstelling , waar alle directe hun inspanningen en kennis om een ​​taak te voltooien especfica.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar