Senin, 02 Januari 2017
Definitie van Business Leadership
Is wie en s uitgeoefend door een persoon (hoofd) binnen een bedrijf dat het vermogen om succesvol te communiceren met medewerkers bij het maken van aanbevelingen of suggesties, het creëren van een vnculo met heeft werknemers en het bedrijf heeft als doel wordt erkend door mensen als een leider op de arbeidsmarkt scope, de belangrijkste functie is verantwoordelijk voor de perfecte werking op alle gebieden van het bedrijf als het verkrijgen van succes. De zakelijk leider moet de mogelijkheid om de verschillende persoonlijkheden van mensen die in een bepaalde site werken werken voor de beste desempeo van hetzelfde en dus de consecusin van de doelstellingen te sussen hebben, zonder dat daarbij afgezien van de emoties en gevoelens van die individuen, dat de leider moet een voorbeeld te volgen binnen het bedrijf. El business leadership kan in transactionele en transformationele worden ingedeeld, de eerste is de meest rigoureuze, want ik richt zich op de cijfers, is een gedetailleerde analyse van elke actie proces uitgevoerd en de inkomsten in veranderen de transformationele, richt zich meer in de richting van de waarde die moet worden gegeven aan werknemers bij het bedrijf. Voor sommigen het geheim is het verkrijgen van de balans tussen de twee, die kan genereren dat de organisatie een grotere groei . Onder de kenmerken die een leider zijn moet hebben, de mogelijkheid hebben om goede beslissingen te nemen, want op l ligt een grote verantwoordelijkheid, charisma toen op weg naar een werknemer om desempee ste tot het maximum, discipline, moet gezag te laten zien als de situatie rechtvaardigt, de organisatie is essentieel om leiden, want je moet sorteren en te beheren en de middelen van het bedrijf, moet ook de visie van een ondernemer, moet je creatief zijn te ontwerpen en uit te voeren nieken ideeën om de ontwikkeling van het bedrijf te helpen, moet een persoon met een goede lxico dus als uiting van een idee, sta duidelijk voor de ontvanger komen en effectief, dat uitgevoerd in aanvulling dient te worden hebben een goede aanwezigheid in de voorkant van de anderen, eerlijkheid plicht zijn het belangrijkste kenmerk als zowel de werkgever en werknemers hun vertrouwen in l. .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar