Minggu, 04 Juni 2017
Definitie van Mobile Marketing
De mobiele marketing of mobiele marketing is er een die wordt gedaan door middel van mobiele apparaten zoals mobiele telefoons . Zij vertegenwoordigen een reeks van technieken die worden gebruikt om producten en diensten door middel van mobiele apparaten als een middel om de communicatie te bevorderen. Deze nieuwe marketingstrategie is zeer behulpzaam geweest als methode aan te trekken en behouden van klanten. Binnen deze klasse inbegrepen marketing activiteiten gewijd aan het ontwerp, de inplanting en de uitvoering van marketingacties. De mobiele apparaten die zijn makkelijk te gebruiken met kleine digitale media bijvoorbeeld Ipod , de draagbare consoles, mobiele telefoons, enz.. Las belangrijkste strategieën voor het uitvoeren van de mobiele marketing vandaag de dag zijn: de realisatie van campagnes van communicatie , die door middel van bestaan van de ENVI sms naar mobiele apparaten especfico content promotionele of informatief zijn, die gericht zijn op een basis van gegevens die eerder geanalyseerd en gesystematiseerd. Voer campagnes van mededeling aan het via mobiele apparaten om een openbaar vooral deelnemen aan prijsvragen, promoties, etc.. Die zij al eerder aangekondigd door other're gaan als televisie, pers, Radio , etc.. Het gebruik van mobiele apparaten als een middel om reclame sponsoring of advertenties op de inhoud verspreid via dit kanaal introduceren . Advertising mobile, advertentieruimte (banners) op websites. Proximity marketing strategie integreert Bluetooth en GPS , dat wil zeggen met behulp van de nabijheid van de locatie van de klant om kortingen aan te bieden. Een van de voordelen van de toepassing van mobiele marketing dit: maakt directe en interactieve verbinding tussen de adverteerder en de gebruiker . Het staat u te controleren, meten en verbeteren marketing acties op het moment. Het genereert een veel grotere return on marketing investment traditie. Sommige van de nadelen van mobiele marketing zijn: privacy, sociale activiteit van de gebruikers worden blootgesteld als slecht beheerde de informatie. De grote verscheidenheid aan besturingssystemen die dezelfde informatie aan verschillende gebruikers aan te bieden. Maar als je wilt een succesvolle campagne hebben, is het noodzakelijk om bepaalde aspecten te ontmoeten: niet opdringerig . De mobiele middelen zijn zo persoonlijk, dat het starten van een campagne moet voorkomen dat zo opdringerig en respecteren de gebruiker. Maak een mobiele content . Een nuttige inhoud trekt altijd de aandacht van de gebruikers; is het raadzaam om materialen te creëren Pdf Ebooks of ze kunnen worden gehoord of LEDOS in mobiele. Ken uw publiek. Net als elke andere marketing strategie, is het belangrijk om uw markt weten, vooral als u het maken van een campagne op mobiel internet. .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar