Selasa, 26 September 2017

Definitie voornaamwoorden Reflexive


voornaamwoorden zijn die kan fungeren als subject, maar ook een verbale werking uitoefenen. Kortom, in het gebruik ervan kunt u praten over twee of meer vakken, die doet estn op hetzelfde moment, een actie; bijvoorbeeld: Ik kocht een schattige roze jurk , in gebed mij het wederkerend voornaamwoord, die, zoals hierboven besproken, is het benoemen van het onderwerp (geconjugeerde eerste persoon ) , zoals kondigde de actie dat het uitvoeren van de verbale actie valt op dezelfde s.

Het wordt veel gebruikt in de omgangstaal , wordt meer gebruikt als methode om meer korte zinnen te maken, om een ​​of andere manier te maken het gesprek vloeiender . Voor elke conjugacin volgens persoon er gemiddeld 2-3 pronouns sectie totaal vijf die welke. Voor mij is de eerste persoon enkelvoud voor, dus we
is het meervoud; Enkele voorbeelden hiervan zijn: tom me de moeite om de e-mail te controleren, ter vervanging van Gillian hoopt dat geeft mij een drukke, Angelina en m, we houden het aantrekken van make-up, Mike en ik gaan partij elk weekend .

En de tweede persoon
, ondertussen, heeft het voornaamwoord u voor het enkelvoud en het meervoud is, naast u en u; Voorbeelden van het gebruik ervan zijn: waarom ga je zo vroeg, Mara ", Je blijft met mijn zus, om meer gemak U had zo veel plezier als een gratis vlinder te genieten?. Voor de derde persoon is er een wederkerend voornaamwoord alleen: se, en het werkt voor alle leden ; bijvoorbeeld: l viel van zijn fiets, ze wilde zichzelf te doden, Ze wilden hen zal alleen gaan .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar