Jumat, 14 Juli 2017
Definitie van Propaganda
Propaganda is een woord afgeleid van het Latijnse " propagare " wat betekent " verspreiden of te verveelvoudigen " zodat het duidelijk is het idee en het doel van de propaganda is een reclame-instrument om te geven iets weten om te worden verkocht of gedistribueerd. De goederen en diensten vereisen momenteel een systeem dat promotie bod om de bevolking de kwaliteiten die dit, dit is wat bekend staat als propaganda of publiciteitsstunt . propaganda als marketing techniek wordt in verband gebracht met een reeks van maatregelen waaraan moet worden voldaan om te onthullen wat de behoeften van de consument met betrekking tot de aangeboden producten. In de eerste plaats door middel van een marketing onderzoek identificeert zowel de hoeveelheid kan in staat zijn om te kopen wat mensen zijn op zoek naar propaganda. In ieder geval preguntndoles enquêtes zal worden gedaan om individuen die product? Wat hoop doen het product? Welke verwachtingen heb je? Cules geloven zullen biedingen en product te eisen? La innovatie propaganda moet een van de belangrijkste kenmerken zijn, dit draagt bij aan die propaganda is een lust voor het oog catcher die iets nieuws wil onder de Monotona. de kwaliteit van het product is ook een opmerkelijke variabele waarop propaganda zou moeten doen Mencin. Constant concurrentie op het gebied van reclame maken de gebruiker beoordeling onder het bereik van de opties die beschikbaar zijn, in dit geval, de koper te evalueren reclame en bewijzen wat is de beste. De propaganda heeft de eigenaardigheid dat wanneer het veroorzaakt impact op de maatschappij met een eenvoudige zin of een karakter in especfico dit is vereeuwigt Dit is een belangrijke mijlpaal in de realisatie van de reclame in de zakenwereld als dit soort sympathie goede verzamelt consumenten. Onder de andere hoogtepunten propaganda, politieke propaganda, de , die tot doel heeft om een politieke kandidaat sympathiseert tussen de samenleving geconfronteerd met administratieve verkiezingen in de staat die de vernieuwing van het politieke systeem zoeken . De campagnes van concientizacin streven om de bevolking bewust te maken en na te denken over de impact die zij aan het doen zijn over iets dat slecht voor het milieu van invloed is op. Dit soort propaganda is niet op zoek naar sociale en laat ningn winst winst in especfico . .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar