Kamis, 05 Oktober 2017

Het definiëren Briefing


De briefing is een strategie gebruikt in de financiële wereld, door bedrijven gewijd aan marketing of reclame , dit principe is een artikel of rapport waar de klant die de dienst wil dat de kenmerken van uw product of blootstelt het bedrijf dat u wilt publiceren, waarbij het uitgangspunt voor adverteerders over de oprichting van een advertentie dat past bij de behoeften die klanten. Dankzij hem, zodat er meer duidelijk omschreven als doel worden bereikt met de verrichte werkzaamheden en maakt het gemakkelijk ontwerpen of duidelijker gevraagde reclame.

De briefing is niet geschreven door de personeel publicist aangezien, zoals vermeld dit aangegeven data van de klant, dus het verslag zal plaatsvinden in de handen van het, maar kan niet worden uitgevoerd vrije wil of licht, publicist bedrijf is in de verplichting om de klant te instrueren moet beschrijven hoe uw product of bedrijf, om het gewenste doel te bereiken .

El briefing moet volledige informatie hebben, terwijl meer informatie wordt gehouden, beter om uitgevoerde werk en makkelijker het zou de uitvoering van de reclame te bereiken, aangezien alle moet ontmaskeren als uw bedrijf, uw filosofie , visie, missie en doelstellingen van de klant ingesteld, omdat deze vormen de pijlers voor de keuze van de strategie idnea voor de beste publicatie, dit is niet gerelateerd aan een uitgebreide of uitputtende newsroom, je duidelijke en beknopte informatie nodig .

Voor een briefing nauwkeurig wordt uitgevoerd, moet informatie over de verschillende kenmerken van de bedrijf hebben, het belangrijkste is: meer informatie over de oorspronkelijke situatie van de onderneming, dat wil zeggen, dat de oprichters waren, in welk jaar was opgericht en wie zijn de betrokken partners; openbare vennootschap , je hebt om te beschrijven wat voor soort publiek dat je verkoopt het aangeboden product is haalbaar; vaardigheden in de markt, moeten aangeven wat zijn de bedrijven die artikelen soortgelijke structuur te produceren wanneer of hebben dezelfde functies; doelpunten van de vennootschap die op de middellange of lange termijn, en ten slotte de verschillende suggesties met vermelding van het bedrijf voor het maken van reclame .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar