Rabu, 25 Oktober 2017
Het definiëren van Marketing Services
Diensten zijn immateriële die acties die de functie van meet voldoen behoeften van de consument . Services marketing is een tak van marketing, het aanpassen van een aantal van hun strategieën om de specifieke kenmerken van diensten, die zijn: ontastbaarheid, variabiliteit en karakter omkomt. Daarom is voor de marketing van de diensten, ste als hun centrum te bieden aan de markt. De belangrijkste kenmerken dat het verschil tussen marketing services en marketing van producten te maken zijn: La ongrijpbaarheid van het aanbod , de aard van diensten zijn ontastbaar, daarom is het niet mogelijk voor mensen, zien, ruiken , smaak, of voelen of diensten alvorens te kopen. onafscheidelijkheid betekent dat diensten afkomstig zijn en consumeren gelijktijdige manier, dat is waarom zowel de aanbieder als de ontvanger, is van invloed op de uitkomst van de dienst. variabiliteit, betekent dit dat diensten variëren doordat deze afhankelijk make quin. karakter vergankelijkheid, dat de dienst afkomstig is van het tijdstip van consumptie, kan dus niet worden opgeslagen. De fundamentele factoren die deel uitmaken van een marketingstrategie zijn de segmentatie, het positioneren van de , en de combinatie van marketing. positionering heeft te maken met hoe je een beeld (een dienst in dit geval) te creëren om het te onderscheiden van zijn concurrenten; een dienst goed gepositioneerd te worden, maakt het perfect het identificeren van de klant en het maken van de niveau van loyaliteit aan de dezelfde is groter dan dat van de Dems. De segmentatie, is gerelateerd aan de definitie van de doelvennootschap, die is samengesteld uit drie grote marktgroepen: natuurlijke personen, rechtspersonen, en huishoudens. Het bedrijf escoger plicht om welke van de groep is erop gericht haar marketingcampagne diensten. De combinatie van marketing, heeft te maken met het gebruik van de vier P's (product, prijs , vierkante en promotie) Product. diensten worden gekocht en genieten van de voordelen van dus de consument rekening houden met de verschillende mogelijkheden die er zijn, de kwaliteit en het niveau dat wordt afgeleverd. Prijs. de prijs van de diensten zullen worden onderworpen de belangrijkste factoren die van oudsher hebben beïnvloed hen , zoals: de kosten , de concurrentie en eisen . Plein. Het heeft te maken met de verdeling van de diensten, die kunnen worden op twee manieren gaat: direct verkoop , kan dit de methode die door de keuze, dit te wijten aan de onafscheidelijkheid van de dienstverlening en leverancier. Deze verkoop bereikt indien de klant de leverancier of omgekeerd, indien de aanbieder klantenbezoek. De verkoop van via tussenpersonen , is dit misschien wel de meest methode die wordt gebruikt in de dienstverlenende bedrijven . Wanneer de kanaalstructuren zijn zeer complex en divers. Er zijn verschillende tussenpersonen, sommige van hen zijn: agenten, handelaar, institutionele tussenpersonen (reclame, beurs , etc.. ), Groothandel, retailers. promotie. In de dienstensector marketing zijn er vier traditionele manieren van het maken van een promotie en is door middel van reclame, persoonlijke verkoop, public relations en sales promotion. .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar