Kamis, 26 Oktober 2017

Het definiëren van misleidende reclame


De misleidende reclame wordt gedefinieerd als het verzenden van valse informatie product sb om verwarring bij de consument te genereren, hun doel is, zoals de naam al aangeeft bedriegen en mensen te manipuleren. Wanneer een consument merkt dit soort reclame har een vals idee van het product of dienst is hem presenteren, ook al is de werkelijkheid is totaal anders .

Dit zal de consument betalen voor een product dat volledig andere kenmerken heeft van wat ik zag mededelingen reclame veroorzaken. Het is belangrijk op te merken dat geen enkel bedrijf toegeven deelname of medeplichtigheid aan dergelijke valsheid in geschrifte reclame , maar er zijn een aantal procedures dat een rechter of een bedrijf is de toepassing van deze vorm van reclame kan toestaan, en al om de straf te wijzen .

Un heel gebruikelijk voorbeeld is de reclame- de verkoop van hamburgers, aankondigingen zowel televisie en print, zal de consument een zeer grote hamburger met veel tomaat, sla, augurken hebben, etc.. Maar toen de consument in zijn handen, het is een zeer kleine hamburger, die nauwelijks een blaadje sla, een klein wiel tomaat, ten slotte, de consument ik voel me bedrogen door de betaling door iets het is echt.

Het is zeer belangrijk op te merken dat er instanties en wetten die kunnen variëren afhankelijk van de pas en consumenten te beschermen tegen dit soort reclame daarom bedrijven moeten zich ervan bewust dat deze organismen zij hebben de mogelijkheid om te beoordelen en zo nodig om bepaalde maatregelen te nemen als het bestellen van de opschorting van misleidende reclame, de publicatie van dergelijke advertenties te verbieden. Dat is de reden waarom adverteerders voorzorgsmaatregel moet nemen bij het maken van reclame sb product of dienst aan zo veel problemen die kunnen invloed hebben op de reputatie van het bedrijf en zijn carrière als professionele naar het voorkomen reclame.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar