Rabu, 25 Oktober 2017

Het definiëren van Mailer


De advertentie is een boodschap die wordt gedaan met de bedoeling dat mensen een product gemaakt , gebeurtenis of iets dergelijks kunnen weten, dus dat reclame deel uitmaken van de bedrijven, omdat advertenties estn gekoppeld aan een dwingende doel en estn doorgesluisd naar de bevordering van artikelen , de producten en diensten .

De advertenties is een visuele, auditieve of audiovisuele steun op korte duur dat zendt een boodschap die is beperkt tot een fundamenteel feit of kennis, om te voorzien reclame karakter, een deel van de reclame . De advertenties hebben een aantal onderdelen die in aanmerking worden genomen om de modus uit te voeren waarin u het bericht wilt communiceren, hen voor het maken van een advertentie moet heel wat ideeën hebben bij het maken van het bericht aan te kondigen en is het raadzaam om verschillende soorten patronen volgen.

En als mensen gaan om te gebruiken in advertenties die u kunt selecteren of kiezen voor beroemde mensen, waarvan het gehalte aan aantrekkelijkheid van het geadverteerde product verhoogt. De samenstelling van de advertentie, moet eenvoudig zijn, zodat u het centrum van aandacht kan zijn. De kleuren van de advertenties zijn interessant omdat ze de aandacht van de mensen aan te trekken. In advertenties geplaatst waar menselijke modellen, het gezicht van de persoon moet meer grote natuurlijke grootte. Er zijn verschillende vormen van reclame :

  • Banner : een soort reclame dat wordt gedaan op het internet, dat is om een ​​reclame-segment in te voeren in een webpagina, dit is de doel aan te trekken wat is het kopen, verkopen , onderhandelen, op de website van de persoon die betaalt om te worden opgenomen in l.
  • Slogan : het is een Engelsman term die wordt gebruikt in het midden van de reclame te verwijzen naar een slogan die is meestal commerciële of politieke aard, een deel van een propaganda met doel van creëren en vorm een ​​idee, is het belangrijk dat deze zin is makkelijk te onthouden voor mensen .
  • TV spot : Informeel de term spot televisie staat bekend als commerciële televisie, zijn ze een soort van audiovisuele ondersteuning die via de televisie aan het publiek wordt aangeboden, zijn of verblijfplaats is tussen 10 tot 60 seconden om een ​​product of dienst te promoten. Het doel is om vast te leggen en te wekken verlangen het publiek naar een object especfico.
  • Advertising vergelijkende : wordt gedefinieerd als een waarin de adverteerder wil haar aanbod te vergelijken met haar bevoegdheid om de kenmerken of kwaliteiten van hun producten tegen de anderen te benadrukken, dit je kunt doen zonder duidelijke vermelding van de naam van de andere merk , dat wil zeggen, kunt u de vergelijking in een zeer inzichtelijke manier te maken, maar in de wereld van de reclame er zijn regels die adverteerders ondernemers moeten houden binnen die wetten het bestaat die vergelijkende reclame verbiedt, als ilcita considerndola zo niet de primaire functies en objectief aantoonbaar ondersteuning van haar producten of diensten .
  • reclame misleidend : wordt gedefinieerd als degene die informatie sb valse product zendt om verwarring bij de consument te genereren, hun doel is, zoals de naam al aangeeft bedriegen en mensen te manipuleren. Wanneer een consument merkt dit soort reclame har een vals idee van het product of dienst is hem presenteren, ook al is de werkelijkheid is totaal anders .
  • Advertising preventieve : is er een die naar voren komt, heeft voorrang. Dit klasse reclame die u op zoek bent naar voorkomen mensen over iets die kunnen optreden in verband met een product of dienst, die vaak worden gebaseerd op thema's zoals sigaret , alcohol, drugs, verkeersongevallen etc..
  • Advertising subliminale : is er een die de consument heeft een product of dienst op zo'n subtiele wijze dat de persoon zich niet bewust is van wat merkt , die hem leidt te gebruiken of verbruiken in onwetendheid de werkelijke redenen. een subliminale advertentie is dan ook bedoeld voor mensen om het te zien op een manier onbewuste .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar