Rabu, 11 Oktober 2017
Het definiëren van Cartel
Een Crtel in economie is een overeenkomst waarbij verschillende bedrijven concurreren op dezelfde boeket Renen op overeenkomsten die de oprichting van een staking in de competitie bereiken, wat leidt met betrekking tot de markt , soortgelijke producten met onderlinge samenwerking. Bedrijven over het algemeen zijn gebaseerd op kapitalistische concepten , ze beginnen met een project overlay ten opzichte van andere merken op de markt, maar de kartels zijn meer alsmede een instrument opname markt, waar grote en kleine bedrijven de mogelijkheid om een markt spectrum geworden. De crtel van een type product treedt op wanneer de vraag naar dit hoog is, gebeurt het dat de marketing biedt een product, maar de consument vraagt om meer variatie, is waarom bedrijven zijn gedwongen tussen sa samenwerken.
De crtel niet alleen gemaakt tussen bedrijven om aan de vraag te voldoen, ook kartels waarin betrokken grote winsten zijn ingesteld, een van de meest prominente is de belastingontduiking belasting of vervanging van tarieven, om plaats te maken voor nieuwe merken en bedrijven regelen de doorgang van de belasting op grote merken maken, verspreiden als het belastingtarief. In sommige gevallen merken afspraken maken om meer rechtstreeks met bedrijven tweedehands samenwerken, om te voldoen aan de vraag naar producten met een productie tweedehandse ( tegen lage kosten ).
Los kartels meest voorkomende zijn die gezien in de oliesector, bedrijven meestal voor een heel land is Renen openbaar conventies zoals georganiseerd door de OPEC (Organisatie Pass Exporting Oil) om de resultaten uit te wisselen overeenkomsten met de landen die niet exporteren, uit te voeren berekeningen van de winstmarge, te distribueren kopers gebied voor verkopers om een client billijke ten opzichte van de anderen en zijn capaciteit van de productie en veel punten ms. Er zijn ook crtel soort overeenkomsten tussen ondernemingen die frisdranken en bier in het land te verdelen, dit, met de bedoeling die direct distribueert klant heeft keuze van de consument.
.
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar