Senin, 22 Mei 2017

Definitie van Marginal Benefit


Binnen het concept van de economie, de marginale voordeel is een van de meest belangrijke en gemakkelijk te begrijpen, want het is de tevredenheid, geluk of plezier verkregen door een persoon om een ​​extra eenheid van een goede consumeren of dienst; met andere woorden, is het verschil tussen wat een consument betaalt voor een goed of dienst en het maximale bedrag dat een alledaagse situatie bereid is te betalen zou zijn. Een duidelijk voorbeeld van de situatie is als volgt een man is erg hongerig, gaat het door een instelling voor voedsel rpida ste heeft een budget redelijk , maar zo erg hongerig is bereid om twee of drie keer meer te betalen boven prijs regelmatige vanwege genoegen die zal resulteren in dat voedsel, terwijl de tweede eveneens voldoet het individu, maar niet zoveel als eerder bereikt dan het punt waar het zal worden voldaan en als het doorgaat zal verdienen geen winst ningn consumeren, dus is het duidelijk dat de marginale voordelen af ​​naarmate de aanvullende eenheid verbruikte.

In het kader van de economie, zijn functie is van vitaal belang voor de studie van en variabelen consument econmicas. Het verschijnsel dat de disminucin marginale voordeel produceert onder toenemende extra eenheden, is het product van de tevredenheid van groeiende consumentenmarkt wie doet minder betalen als deze eenheden verhoogd. Er is een nauwe relatie tussen de marginale voordeel en consumentensurplus en dit zal het verschil tussen wat een consument bereid is te betalen voor een goed of dienst, en wat er werkelijk de persoon zal betalen voor het laatst.

Las organisaties rekening te tellen de marginale voordeel op het moment van het uitvoeren van een analyse om weten hoeveel bereid zullen zijn om de consumenten over hun niveau van tevredenheid , die het bedrijf helpen om te berekenen betalen benaderingen met behulp van de prijs en de productie nodig zijn om de door de aandeelhouders en de bestuurders gestelde doelen te voldoen. Daarnaast gebruiken economen dit voordeel, veel, want het is een nuttig instrument bij het uitvoeren van de berekening van de productie en schattingen van meer dan consumenten en producenten servirn gua voor het bedrijf bij de verkoop raming.

Een doorslaggevend voor de keuze van beslissingen binnen organisaties met betrekking tot de productie en de verkoop punt is dat je ervan bewust dat de marginale baten en kosten marginaal moet een positief verschil hebben moeten zijn en dus de efficiëntie te maximaliseren vennootschap.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar