Selasa, 30 Mei 2017

Definitie van Message


Binnen een effectieve communicatie er diverse elementen, waarvan er één het bericht , die in feite de inhoud of van het object communicatie . Met andere woorden, de boodschap is de informatie die de uitgevende instelling wil doorgeven aan ontvanger, de uitgever die de persoon die verantwoordelijk is voor het verzenden of aansturen de boodschap en de ontvanger de persoon die ontvangt.

Er zijn verschillende manieren om transmit een boodschap, maar dit wordt opgevat als zodanig, beide personages communicatie (zender en ontvanger) moet de taal waarin het doet krijgen de informatie te begrijpen, want als de ontvanger niet begrijpt wat de spreker probeert om het bericht te informeren zal niet in staat om correct en effectief worden ontvangen, bijvoorbeeld als een persoon spreekt engels gewoon proberen om te communiceren met iemand die alleen begrijpt de Spanjaard wordt het bericht niet kunnen worden aanvaard en als zodanig opgevat. En het is niet alleen de taal, omdat het bericht in geschreven vorm kunnen worden verzonden en gesproken , maar ook kan worden doorgestuurd naar u, symbolen, afbeeldingen of enige vorm van code de ontvanger u kunt waarnemen door middel van hun zintuigen , wat betekent dat er meerdere soorten kanalen om waardoor je een bericht kan krijgen van de ene persoon naar de andere.

Inicialmente de manier om een ​​boodschap ms krijgen gemeenschappelijke was de spreekt , totdat developme de schrijven, en daarmee ook de letters werden gecreëerd, die het mogelijk maken een bericht bereikte een plaats ms sectie waaruit deze verzonden. Tegenwoordig is de meest voorkomende vormen van sturen of ontvangen van een bericht via de technologische apparaten, als een computer (waar zijn verzonden en ontvangen e-mails) of een mobiele telefoon waarbij tekstberichten (SMS, Short Message service) het meest populair zijn, en is de meest snel en direct te verzenden en ontvangen van informatie. Hoewel dankzij de technologische vooruitgang is er over het algemeen een breed scala aan stijlen van communicatie die ons in staat stelt om in contact te blijven met veel mensen in verschillende delen van de wereld, een of andere manier het verkorten van de geografische afstand .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar