Jumat, 26 Mei 2017

Definitie van Material P.O.P.


materiaal P. of. P. is in principe elk object of ding dat een logo of embleem dat een merk , onderneming of organisatie die een bepaald publiek vereist weet het vertegenwoordigt heeft. P. of. P. zijn een afkorting in het Engels betekenen Point Of Purchase is Point of Purchase , wordt deze betekenis gemakkelijk duidelijk het idee dat het materiaal P. of. P. is niet meer dan een die drijft op een indirecte manier de erkenning van een merk of product tussen de consument, want het is in de verschillende punten van de aankoop of distributie van de markt.

Materiaal P. of. P. sterk gediversifieerd in het laatste decennium met de komst van nieuwe methoden van reclame als die verband houden met internet. Vóór, bestaat uit modellen, affiches of posters die verwijzen naar het merk of product , ms later voorwerpen zoals kopjes koffie, pennen, shirts, aluminium platen, stickers voor voertuigen, betekende een stimulans voor de koper of de potentiële cliënt om te kijken gemotiveerd om het product te verwerven of deelnemen aan de dienst die is het aanbieden van.

El materialen P. of. P. en niet alleen te vinden bij de verkooppunten , kan ook sweepstakes en wedstrijden in ruimten bestemd voor de promotie van een product of dienst die niet per se hoeft te een automaat oprichting van categorie te winnen. Events pblicos en berucht waarin de deelname van een artiest of spreker bekend waar hij onthalen of biedt om door loterijen producten naast het feit dat functioneel is opgenomen, met het logo, worden ze geleverd aan de persoon dat meestal niet een geschenk of gift had om het te waarderen voor het gebruik ervan door d en vergeet niet het merk dat

Onder de voordelen uit het oogpunt van marketing voor bedrijven is afgedrukt is de garantie van de tentoonstelling van de
merk omdat de gebruiker altijd bij je te dragen en de merknaam, compartindola met vrienden en familie, bijvoorbeeld als de kredietverlening het een persoon een pen om de nieuwe frisdrank markt markeren. De materialen P. of. P. betekent een aanzienlijke besparing reclame voor ontwikkelaars, omdat het goedkoop is ms, eenvoudiger om de gebruiker te bereiken en kan duren voor een lange tijd .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar