Rabu, 24 Mei 2017

Definitie van Marketing


De commercialisering is als zodanig dat de activiteit wordt uitgevoerd in de handel. Het uitwisseling of "Barter" die van toepassing is wanneer een persoon wil een product te kopen en te veranderen levert een hoeveelheid geld opgelegd . Het is allemaal die set van activiteiten die een complexe procedure kan hebben, het hangt allemaal af van de grootte van de transactie.

De commercialisering omvat een proces dat de algemene klant ziet geen geheel meer, de koper is het laatste deel van het proces, de werkwijze voor het genoemde einde ruil moet worden geëvalueerd, geanalyseerd, zodat het gebied bepalen waarin zij moeten het proces van het kopen en verkopen van worden geïmplementeerd. In dit belangrijke analyse rekening houden met een groot aantal belangrijke variabelen, bijvoorbeeld berekenen ongeveer hoeveel het zal verkopen, de aard van de aanwezige publiek in de stad te beoordelen, zal dat gevolgen hebben voor de bevolking, de prijs bepaald door de wet en de prijs die moet worden opgelegd, onder andere, zijn variabelen die een mogelijke handel op een site te bepalen.

Uit deze studie , gezien het feit dat het bedrijf levensvatbaar is, dat overgaat tot de realisatie van de investeringen en het werk om winst te genereren. Belangrijk is dat de marketing van duidelijk instabiele velden is een risico dat beleggers soms de neiging om te accepteren. Dergelijke commercialisering is niet het meest wenselijk, omdat in de meeste gevallen ontbreekt een studie van de bovengenoemde variabelen Dit is om het belang van dit gebied exploratie begrepen. Vergeet niet dat een investering is iets dat een gecontroleerde winst in beide partijen (verkoper en koper) zal genereren moet uitwerken winnaars.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar