Rabu, 12 Juli 2017

Definitie van Preventieve Advertising


De preventieve reclame is er een die naar voren wordt gebracht, is voorrang op. Deze vorm van reclame u op zoek bent voorkomen mensen over iets die kunnen optreden met betrekking tot een product of dienst, die vaak worden gebaseerd op thema's zoals sigaret , alcohol, drugs, verkeersongevallen etc..

Deze advertentie slaagt erin om een ​​ effect binnen individuen om foto's te laten zien over de ongevallen die zich kunnen voordoen in de toekomst te creëren, zijn ze over het algemeen gericht op verschillende soorten mensen. De preventieve campagnes proberen om te adviseren over wat er mis is en schadelijk voor mensen is, de effecten in verband met drugsgebruik en gemanierd alcohol om bewustwording in de bevolking en daarmee te stoppen in de tijd een aantal errneas beslissingen .

La preventieve reclame kan plaatsvinden op drie manieren: door intriges, dit soort campagnes op zoek naar u maakt nieuwsgierigheid de openbare door middel van reclame die probeert om iets te laten zien, zonder onthullen het hele bericht. Opeenvolgend, deze reclame is enigszins vergelijkbaar met de vorige, maar deze keer niet om het hele bericht te onthullen, omdat dit gebouw gaat voor perioden tot ontmoeten in hun meerderheid . Waarschuwing is er een die wordt getoond waarschuwt karakter en het feit dat gaat gebeuren of al gebeurd, deze reclame is bedoeld voor mensen die de gelegenheid aan het feit veranderen.

Momenteel zijn er vele campagnes die zich richten op het voorkomen van de verschillende onderwerpen, zoals estn de campagnes tegen de toepassing van biopolymeren, heeft zowel dao voor veel vrouwen en dankzij gedaan om dit soort campagnes reclame mensen kunnen het bewustzijn over dit onderwerp. Estn ook de campagnes tegen het gebruik van condooms om de overdracht van ziekten en een ongewenste zwangerschap te voorkomen .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar