Jumat, 04 Agustus 2017

Definitie van showrooming


De showrooming kan worden omschreven als een nieuwe manier om te kopen is het in de praktijk de goederen of product gevonden in een winkel te onderzoeken en vervolgens kopen online prijs lager dan vermeld in de winkels; Deze online winkels bieden Economische tarieven aan vergelijking van zijn collega , omdat ze niet dezelfde overhead kosten, omdat deze winkels niet degenen belastingen heffen op de verkoop gaan online.

Bijvoorbeeld toenemende populariteit van telefoons intelligente en mobiele apparaten de medeplichtigheid showrooming waar kopers meer onderzoek doen naar de prijzen in lijn en zelfs het bestellen van producten te controleren door aanzienlijk heeft bijgedragen aan dit betekent .

Muchos winkels FYSIEKE of hebben geprobeerd om te concurreren met showroomers snijden in hun eigen prijzen. Maar onafhankelijke bedrijven zijn verantwoordelijk voor deze fenomeen tegen het toevoegen van waarde Door de diensten inbegrepen en andere tactiek, een van die informatie en adviezen beschikbaar zijn voor klanten, zodat ze niet de behoefte hebben om producten kopen online .

Sommige grote retailers
als Target ( keten van winkels ), proberen ze te vechten showrooming door verkoop van exclusieve producten voor hun winkels . Walmart ondertussen, waardoor klanten de kosten van de mailing van online winkelen te vermijden door het verzamelen artikelen in de winkels . Dezelfde praktijk wordt uitgebreid naar de winkels van de Europese landen. Sommige

trendy winkels, vooral in de Verenigde . UU . en Australië hebben een "fee
fit" voor navigatie, die wordt teruggegeven in volle ingevoerd als de klant een aankoop doet.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar