Jumat, 18 Agustus 2017

Definitie van SWOT Matrix


De matrix SWOT of matrix SWOT is een methode van plan dat plicht door alle eigenaar van bedrijf in opening toe te passen, aangezien het de duidelijke aanpak van wat zijn de goede en slechte aspecten van hun nieuwe het bedrijfsleven, waardoor dus op zoek naar oplossingen voor hun negatieve aspecten , het bereiken van de geleidelijke verbetering als business.

vervullen van haar missie acercndose meer en meer naar de visie die door de werkgever, niet alleen kan worden gebruikt in de fase van de planning voor de opening van het nieuwe bedrijf, ook wordt gebruikt als hulpmiddel controle bij de bedrijf kost tijd lopen en heeft een aantal gebreken die niet duidelijk zijn geïdentificeerd, met de sleutel tot succes voor elk bedrijf .

Segn haar afkorting matrix SWOT gebruikt om de interne en externe aspecten die te bevorderen bepalen of remmen de goede werking van het bedrijf, is de ouder als volgt: (D) zwakke punten: verwijst naar de interne aspecten op een andere manier niet toe zakelijke groei of belemmeren de verwezenlijking van de doelstellingen; (O) mogelijkheden : verwijst naar gebeurtenissen of buiten het bedrijf kenmerken die kunnen worden gebruikt voor de werkgever om de groei van uw bedrijf te waarborgen; (F) Sterke : zijn de interne kenmerken van het bedrijf dat toelaten rijden hetzelfde en aan voldoen aan de doelen te stellen en uiteindelijk (A) Bedreigingen : ze zijn externe zakelijke evenementen in het vaakst oncontroleerbare door het personeel dueo en bedrijf geanalyseerd. Voorbeeld

een SWOT-matrix: Zakelijk Manuela en bijbehorende C. Een. ; Verkoop van onderdelen voor auto's van verschillende merken, met dicht bij diverse dealers ubicacin en een schema van de aandacht van het publiek 09:00-12:00 en 14:00-16:00, met een bijgeleverde personeel tussen verkoper , een kassier en een bode, en merkt op dat het bedrijfsleven maakt een verkoop 200-250 dagelijkse artikelen .

De analyse ernstige SWOT matrix, Zwakke punten : het heeft weinig capaciteit voor vraag dagelijks , en een schema van werk gedaald tot een ontmoeting met potentiële verkoop die kan draaien op een gegeven. Kansen : het ligt in de buurt van handelsmerken die eigendom zijn dealers te koop. Sterke punten: zij bezitten alle artikelen die nodig zijn door het publiek. Bedreigingen : rond verschillende huizen zijn delen met een omzet van dezelfde onderdelen en sommige met lagere prijzen.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar