Selasa, 08 Agustus 2017

Definitie van Sociale Reden


De reden sociale jurdicamente vertegenwoordigt de naam door een bedrijf bekend . Het is een unieke denominatie, dus het moet duidelijk worden uitgedrukt in de constitutieve document van de vennootschap; dus de sociale reden komt aan de primaire functie, die in feite steunt de oprichting van de organisatie te vertegenwoordigen. Sociale reden

niet per se om de naam van de oprichter van het bedrijf, bedrijven kiezen vaak te identificeren met een fantasie naam of handelsnaam , waarmee de toegang tot de markt en de consumenten te winnen; deze naam fantasie kan worden vervangen door een ander, de keren dat ze dat wensen, dit is altijd afhankelijk van door de onderneming in aangenomen veranderen marktstrategieën de bedrijfsnaam zal alleen gebruikt worden voor legale doeleinden en administratief.

En sociale reden moet worden vermeld de naam van de partners, en in het geval dat er meerdere partners, moet het woord verschijnen en welk bedrijf zal wijzen op de veelheid van partners. Veranderingen in het bedrijfsleven naam van een onderneming moet worden gedaan door een wettelijke hervormingen, en dit resulteert in verschillen zullen afhangen van de aard van de maatschappij die betrokken.

Bovendien is de organisatie is in plicht stands voor uw punt uit tipificacin, zoals naamloze vennootschappen duiden S. A, terwijl de beperkte aansprakelijkheid uitgedrukt Zij zullen worden gesneden SRL. Soms

vaak verward met de sociale reden trmino
sociale denominatie, waarbij deze laatste eigenaardigheid verplicht voor bedrijven die behoefte hebben om in te schrijven in het handelsregister , maar willen niet de namen van de partners verschijnen.

In bepaalde omstandigheden bedrijven bereiken de firmanaam van de organisatie te veranderen, is dit gedaan om een ​​soort van schulden te voorkomen, wat resulteert in dit geval de rechten en verplichtingen van de onderneming contradas.

Door middel van een voorbeeld, kan beter inzicht in de relevantie van het begrip sociale reden: is het geval van een bekend bedrijf te niveau internationale , gewijd aan de voedselvoorziening, is te zien dat bij het ontvangen van een wetsvoorstel in sommige van haar winkels, de naam die wordt weergegeven, is niet hetzelfde als mensen in de reclame hetzelfde, dus het bedrijf maakt gebruik van een bedrijfsnaam die aan het publiek wordt bekendgemaakt en een andere die is procedures
gebruikt om jurdicos



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar