Kamis, 17 Agustus 2017
Definitie van Subliminal Advertising
De reclame subliminale is er een die de consument op zo'n subtiele manier biedt een product of de dienst die de persoon niet weet wat merkt , die hem leidt te gebruiken of verbruiken in onwetendheid de werkelijke redenen. een subliminale advertentie is dan ook bedoeld voor mensen om het te zien op een manier onbewuste . De overdracht van dit soort advertenties is strafbaar . Subliminale reclame niet het gedrag van de consument te definiëren, maar als je het kan beïnvloeden en hoewel deze vorm van reclame is ten strengste verboden , wordt dit vaak gebruikt omdat het bijna onmogelijk is om bepalen wanneer reclame legaal is en wanneer het is subliminale . Entre een aantal functies die dit soort reclame heeft u dit: Ze komen onder de principes van dacht . Handgrepen impulsen die niet bewust kan worden begrepen, maar zij kunnen het gedrag van de toeschouwer wijzigen. Zij kunnen onzichtbaar voor de geest, maar waarneembaar voor onvrijwillige of diepe geest. De commerciële wijk is degene die het meest profiteert van subliminale reclame, aangezien door middel van deze mededelingen de winsten van bedrijven worden verhoogd door de verkoop van een product, door middel van sugestin aan de consument, de handelaar is degene die heeft de voorkeur, omdat dat het gebruik van dit soort reclame vertegenwoordigt de belangrijkste technische geschikt en handig voor merchant . De verspreiding van een subliminale boodschap , maar het is gericht op het onderbewustzijn van de persoon of groep van personen, vormt een daad van communicatie, en als zodanig is het verstandig om te veronderstellen dat betrekking heeft op sommige soortgelijke apparaten gebruikt in Advertentie . .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar