Sabtu, 18 Februari 2017

Definitie van Direct Marketing


Direct marketing wordt gedefinieerd als een reeks technieken van communicatie en distributie die hun oorsprong vinden in een systeem van commercialisering, die tot doel heeft banden direct met de koper vast te stellen, wordt dit object gedaan met de om een ​​product of dienst te promoten; het gebruik van deze verschillende vormen van direct contact: telemarketing, e-mailen , etc..

Bedrijven die direct marketing uit te voeren, houden altijd een constante interactie met klanten , vaak individueel. Om dit te doen moet je een uitstekende data base waar demogrficos, geogrficos en het gedrag van klanten gegevens weerspiegelen. Zodra deze informatie te beschikken, dan kunt u worden ingesteld kleine groepen van klanten, met het oog op aanbiedingen en marketing communicatie van hun kenmerken overeenkomen especficas.

Entre de voordelen van direct marketing zijn: kan worden gemeten , dat wil zeggen dat de resultaten meetbaar zijn, zodat de winstgevendheid van actie te evalueren . Het is klantgericht, zodat informatie aan de doelgroep in de database te voldoen, individueel identificndolos.

is interactief, omdat direct stuurt het bericht naar uw klanten , het verkrijgen van hen een onmiddellijke reactie. Het heeft de steun van sociale netwerken , de vorming van een perfecte match.

Fidelizacin omdat door het handhaven van een constante interactie met klanten, krijgen hem dieper kennen, waardoor te bieden iets dat echt kan voldoen.

Breng de winkel om het huis, dat wil zeggen de client zal de behoefte om naar de winkel om het product te kopen niet, want door middel van de distributie, de bedrijf over jou alles wat je nodig hebt om uw huis.

De belangrijkste middel van direct marketing zijn: telefnico marketing, is een van de belangrijkste mechanismen van direct marketing, is het gebruik van de telefoon voor rechtstreekse verkoop aan het publiek weg en bedrijven. Marketing catalogus , is het uitwerken van een gedrukt materiaal van ten minste acht pagina's, het aanbieden van uiteenlopende producten, het verstrekken van mechanismen om het direct te bestellen.

direct mail marketing, waaronder de ENVI bieden een , reclame of een herinnering aan een persoon in de richting van een bepaalde richting, kan het uw kantoor, thuis of e-mail zijn. Direct response marketing via televisie, verwijst naar media die twee primaire middelen te ondersteunen, bijvoorbeeld televisiereclame waarin het beschrijft heel overtuigend, hoe geweldig van een product, llegandoles om een ​​telefoonnummer op te geven zonder kosten, in waar klanten bestellingen kunnen plaatsen.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar