Minggu, 26 Februari 2017

Definitie van eCommerce


Dit is de aankoop en verkoop van artikelen met behulp van elektronische apparaten en netwerken van massacommunicatie daarvoor. Eén van de meest gebruikte instrumenten hiervoor is het internet, dat een reeks pagina's hebt gemaakt uitsluitend gewijd aan de verkoop van producten van alle soorten, in samenwerking met de industrieën die de vervaardiging of de controle van de gebruikers zij werken samen en bieden het publiek de objecten . Echter, dit slechts betekende een uitbreiding van het systeem, dus de elektronische handel begon eigenlijk al in het decennium 70, terwijl verstrijkt turbulente twintigste eeuw, toen de uitvinding van een veelzijdige manier om geld overmaken ontstaan ​​.

de jaren '80 werden gekenmerkt door de verschijning van de televisie de verkoop, waarin het gebruik van een dergelijk belangrijk instrument als de catalogus is HACA; de dynamiek die een aantal anonimiteit op het pad despeda, trok veel klanten en werd zo'n belangrijke gebeurtenis die kanalen gecreëerd alleen bedoeld om het. Alleen neem je een telefoon en een credit card beschikbaar is, met dit soort van de slogan van het systeem regeren electrnicas aankopen, ongeacht het type van apparaat gebruikt in de meeste worden gekozen om om indienen van een verband met de verkoper en de klant .

Existen vele voordelen ten opzichte van de keuze van dit medium als de standaard om te winkelen, want, zoals u kunt zien, bieden veel meer comfort en bereiken voor de gebruiker , die rustig wat je nodig hebt kan kiezen, om beschikbaar te zijn hiertoe uiteenlopende producten. Hoewel ze in sommige gevallen uitgevoerd oplichting, de verkoop van artikelen die nooit de klant die volgorde te bereiken; criminelen erin slagen om de koper te overtuigen om hun data geven of druk hem om de betaling te doen voor de operatie wordt gerealiseerd .



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar