Minggu, 26 Februari 2017

Definitie van Educational Technology


Is het resultaat van praktijken in de verschillende educatieve theorieën voor oplossing een breed begrip problemen, situationele of complicaties in het onderwijs en leren. Om problemen op te lossen geen media of instrumenten in gebruik, maar centrndose in leren met de technologie en niet op de technologie, het analyseren van de contexten nadruk op de inhoud, pedagoog en methodologie met de aard van het leren studenten, waardoor het ontwerp van het gebruikte medium is terug te vinden in de filosofie van de gebruikte om door de bevordering van de ontwikkeling van strategieën student als een individueel programma.

Door te focussen op het leren student , houdt rekening met een cognitieve diversiteit tot een bepaalde groep door het selecteren van de meest eenvoudige middelen en meer beschikbaar om volledige toegang te zorgen voor eerlijke en universele het bepalen van de rol van elk leraar , dus zijn een goede facilitators met een georganiseerde oriëntatie, alle elementen van de systemen voor het bijwonen van zowel de leraar en studenten op basis van de dagelijkse realiteit te dekken. De missie is om het bereik vooruitgang en technologische ontwikkelingen voor een betere kwaliteit van het onderwijs te houden, het versterken van het onderwijzen en leren in het proces.

De leraar of docent heeft een belangrijke rol, omdat het werkt vanuit de samenleving om context een didactisch proces versterken van de theorie leren op een constructieve manier te domineren en te onderwijzen meester inhoud en de doelstellingen van opzet, evalueren de student kennis op basis van de kenmerken van de groep door de juiste selectie en activerende technologie om het gewenste resultaat te bereiken en krijg een progressieve houding. De toepassingen zijn divers en gebaseerd op kwalificeren behoeften en doelstellingen na te streven, het maken van de meest effectieve kwaliteit van het onderwijs vooral bij de jongeren van het nieuwe tijdperk.

La educatieve technologie werd geboren in afgelopen eeuwen, in het decennium van de jaren '50, door middel van verschillende benaderingen en trends zoals audiovisuele , geprogrammeerd, technologische instructie wordt cryptisch als in het onderwijzen van de eigen. In tegenstelling tot wat wordt geloofd door noem maar verwijst niet naar het technologische deel van de werking van een machine s limitndose ervan; wordt de encamacin de onderwijs in het curriculum van de studie in een programmering concepten van rigide, gesloten en beton.



.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar